حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
نیویورک...

کاپیتان کید
، دزد دریایی معروف
قبل از مرگش گفت
توی این خاک گنجی رو دفن کرده ام
هر کس پیدایش کرد
مال خودش

مردمان زیادی برای پیدا کردن گنجینه کاپیتان کید به این سرزمین اومدن

در حقیقت اون گنج نیویورک بود!!!





پینوشت:


رویاهاتو محکم بچسب
واسه این که اگه رویاها بمیرن
زند‌گی عین مرغ شکسته بالی میشه
که دیگه مگه پروازو تو خواب ببینه.

-لنگستون هیوز






1- تمام شد، همه رویاها و خوابها و آرزوها تمام شد
توی هواپیما داشتم به این فکر میکردم که من ممکنه دیگه هیچوقت نیویورک رو دوباره نبینم
اما همه خاطره هام رو دارم، و سفری که بینهایت ازش لذت بردم
و سعی کردم که این چند روزه شما رو هم با خودم همراه کنم

2- تا همین یک هفته پیش، برنامه ام مشخص بود، میدانستم چه میخواهم بکنم
دیگر نمیدانم
این سفر همه دیدم را عوض کرد
برنامه های سابق ام بی معنا شده اند
اینروزها




3- من هنوز از نیویورک داستان دارم
فیلم ها را هم مرتب میکنم و آرام آرام اینجا میگذارم
هر چند فیلم نگرفته ام، گلاب به روتون ر...ده ام با این طرز فیلم گرفتن
آنقدر از سرما دستم لرزیده که رقص هیپ هاپ سیاههای هارلم در فیلم تبدیل شده به بندری!!!



4- من از نوجوانی در آرزوی دیدن نیویورک بوده ام
تا چند روز پیش میگفتم خوب به این آرزو هم با همین پنجاه دلار پول قرضی از پدر میرسم
تا هفته پیش یکی دو آرزو داشتم
اما امروز هزار تا









5- اتاقم اینجا سه برابر اتاقی است که در نیویورک اجاره کرده بودم
و حمامم در مقایسه با حمام آنجا شبیه اقیانوس است
شاید اینجا زندگی اسانتر است
شاید

6- از دیروز دارم فکر میکنم ببینم چطور میتوانم مخ این دختر فرنگیه رو بزنم که مرا بگیرد (شانس آوردم اینا مهریه ندارند، والا من همه پولامو خوردم این چند روزه)
والا از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان من خلاقیتهای عجیبی در گول زدن این دختر دارم از خودم نشان میدهم
شعرهای گوگوش و شاملو را با هم قاطی میکنم بعد با مترجم آنلاین انگلیسی به هلندی تبدیلش میکنم به هلندی
دلم برای دختر بینوا میسوزد
هنوز نمیداند من دنبال پاسپورتشم
دلش خوش است که کمی فارسی من را میفهمد و بلد شده "زیبا" شود
(تو پرانتز بگم که احتمالا دیگه نمیفهمه معنی "دم پمبه" چیه)
ولی به هر صورت این سیستم ظاهرا داره جواب میده و هنوز متوجه امیال کثیف من نشده
من اگه این رو بگیرم و یکم گازش بگیرم و بتونم یه ملیتی جز این ایرانی (که الان هستم) رو بگیرم خیلی سختیهام کمتر میشه



7- روز آخر با مهدیس عاشق پیشه قرار شد که برویم باغ وحش در حقیقت من میخواستم یک سری سوال درباره اینجا بپرسم و او هم لطف کرد گفت بریم باغ وحش و من هم گفتم 24 سال ایران را دیدم بس ام است اما خوب بازم بریم، هر چند به علت جلو افتادن پرواز من و قاطی شدن برنامه تاکسی ما به فرودگاه، باغ وحش تبدیل شد به رستوران ایرانی ولی خوب. حقیقتش رستوران ایرانی هم غذا نخوردیم، و نهایتا به بک قهوه استارباکس رضایت دادیم، ولی خوب من جا داره از اینجا ازش تشکر کنم که اومد





8- حالا که اینو گفتم بذارین یکم جزییات قضیه رو هم بگم، من رفته بودم قهوه بگیرم و با قهوه کیک هم گرفتم. که فرمودن رژیم دارن و توی وبلاگ انار قرار شده که رژیم بگیرن همه دخترا، من واقعا نمیفهمم این مردا چه هیزم تری به انار فروختن که میخواد ریشه به تیششون بزنه با این برنامه های رژیم و اینا، بعد هم هی میگن ما چرا تنهاییم، خوب عزیز من زن اگه تپل نباشه تنها میمونه، حالا اینقدر برین رژیم بگیرین تا همه بترشین و من عزا بگیرم که چطور شوهرتون بدم، من نمیدونم نمیشه درست یکم غذا بخورین که یه کم تپل شین همگی (بابا جان مردا زن لاغر مردنی دوست ندارن این هزار دفعه) این تلویزیونم همه استانداردها رو میریزه به هم، اخه کی میگه لاغر زیباست به این هنرپیشه ها نگاه نکنید اینا هزار جور عمل میکنن، تپل زیباست





9- برای افرادی که مثل من کمی فضول اند و به اطلاعات خصوصی افراد علاقه مندند، باید اشاره کنم که اطلاعات شخصی خانوم مهدیس (از قبیل اسم و فامیل، وضعیت تاهل، شغل، شغل پدر، سن، وزن! و سایر مسائل) توسط بنده گرد آوری شده به طور کامل و به فروش میرسد، فقط همینو بگم که نزدیک امپایر استیت همین که از دم یه جایی رد شدیم گفت اینجا دفتر بابامه !!! و من کلی خودم رو نگه داشتم که کف زمین پهن نشم، و سعی کردم به روی خودم نیارم. به هر صورت هرچی باشه ماهم بابامون یکی از ملاکین بزرگ اصفهانه و مادرمون بعد از شیرین عبادی بزرگترین وکیل زن ایرانه (من معمولا به این آمریکایی ها خونواده ام رو اینجا این مدلی معرفی میکنم کم کم خودم هم داره چاخان هام باورم میشه)
داشتم میگفتم اگر تمایل دارید این اطلاعات (حتی محل زندگی و تلفن) به فروش میرسد (محل زندگی اش را از اینجا فهمیدم که داشتم ازش میپرسیدم که ماهی چقدر هزینه آپارتمان میدهد اینجا و او داشت خانه خودش را مثال میزد)
همینطور باید اشاره کنم که درآمد حاصله از این قضیه به کمپین "یک ملیون امضا برای حفظ حقوق حقه مردان برای داشتن زن تپل "اهدا خواهد شد


بگذریم نمیخوام لطف مهدیس رو که توی اون سرما تاکسی گرفت اومد رو با بیمزه بازی از بین ببرم، من حتی جک اون یارو اصفهانیه که با بچه اش داشتن میرفتن سفر و بچه میگه بابا ما چرا مثی بقیه با کشتی سفر نیمیکونیم؟ و باباهه میگه "خفه شو شنادا بوکون" رو هم براش گفتم و کمی خندید

البته لازمه به برادرایی که ایمیل فرستادن اشاره کنم که طرف Available نیست (آقا ما آخر نفهمیدیم این حلقه رو توی دست راست میکنن با چپ)

10- خوب از بحث خاله زنکی اگه بخوایم بیایم بیرون، من توی هواپیما مجله دسامبر Aerospace America رو خوندم یک ماهی بود که کف کیفم بود ولی نگاهش نکرده بودم، اما واقعا خداست وقایع علم هوافضا رو در سال 2006 نوشته بعضی هاش واقعا حیرت آوره (یکم شبیه همون دفتر پای امپایر استیت میمونه)

10.5- تا یادم نرقته بگم که کتابی که من خریدم و خیلی کمکم کرد این بود، خیلی خوب کتابیه











11-و آخر استریپ کلاب نرفتم توی منهتن، خیلی هم سعی کردم که خودم را راضی کنم نشد ولی مطمئنم که بعدا به خودم میگم من تا اونجا رفتم و نرفتم ببینم استریپ کلاب هاش چه شکلیه

12- اینجا
توی شهر ما
چیزی برای من نیست
تنها یک دختر تنهای هلندی هست
که تازه یاد گرفته چگونه زیبا شود
نیویورک را هیچوقت فراموش نمیکنم به هر صورت
و صد البته هارلم را


من ویدویو ها را مرتب میکنم و میذارم اینجا

Labels: