حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
برف، پرواز، جرج بوش و Second Life

1- هنوز اینجام
پروازم کنسل شده هوا برفی است و من خواب زده

2- برنامه ای که گیر کرده بودم
نوشتم و تحویل دادیم
دوستانی که پرسیده بودند چه کسی از این برنامه استفاده میکنند
جواب اینست
خود خود جرج بوش!!!
(شوخی کردم فکر نکنم اصلا کسی از برنامه ما استفاده کند
آخه خدایی مایکروسافت هم همین برنامه رو داره حالا کدوم خری میاد از برنامه من استفاده کنه)

3- من یه سوال خیلی مهم اینروزا برام پیش اومده
نسلهای اول بچه هایی که از شریف اومدن اینجا خیلی هاشون باید فارغ التحصیل شده باشند
پس اینا کجان
هنوز دارن درس میخونن؟
من یکی دوتا رو میشناسم که رفته اند و استاد شده اند ولی نمیدونم بقیه کجان
خدایی ما توی این وبلاگستان دو تا مهندس مکانیک نداریم که توی این آمریکای خراب شده یه کاری پیدا کرده باشن؟
مشکل اینجاست که ظاهرا این وبلاگستان یا روشن فکر و تحصیل کرده (عموما مشغول تحصیل) دارد یا نوجوانهای عاشق پیشه
آدم متوسط الحال ظاهرا ندارد
ولی خدایی من از تعداد استاد دانشگاههایی که وبلاگ مینویسن واقعا حال میکنم

4- این رفیق ما میگفت رفته بوده توی این سکند لایف خر چرخ بزنه
توی محله رویترز یه خانومی میاد باهاش مصاحبه میکنه
میتونین حرفهایی که این دو تا با هم زده اند درباره ایران و درباره سیاههای آمریکا اینجا بخونید
من برام جالب بود که دنیای مجازی اینقدر مهم شده که میان توش با ملت مصاحبه میکنند
(توضیح: سکند لایف یک محیط سه بعدیه روی اینترنت که ملت میرن توش و پول خرج میکنند و خیلی ها میلیونر شده اند این دوست ما هم میره اونجا مگر دوزار در بیاره)
لازم به ذکره که بگم این خانوم استاد دانشگاه نیوجرزی هست و با مایکروسافت کار میکنه برای تدوین بازی های کامپیوتری برای بچه ها. توی سایتش یه سری مقاله درباره حقوق زنها و سیاهها و اینا داره که خیلی جالبه از طرفی اینگلیسی فوق العاده ای هم داره مقاله هاش

5- عین خرس شده ام، شش صبح میخوابم، فقط شبها میتونم درست کار کنم، عین معتادا وسط روز هم یه چرتی میزنم نمیدونم من که تاحالا از این کارا نکردم چرا به فکر افتادم که برم حجامت!!! انگار خون پشت گرده ام مانده همه اش خسته ام
ورزش هم درستش نمیکند، هم دویدم هم وزنه زدم هم رفتم بسکتبال اما هنوز بدنم انگار خسته است

6- این چند روزه چند تا فیلم دیده ام، اسلیپی هالو را کلی پسندیدم، یکی از نشانه های نزدیک شدن به سی سالگی همین است که آدم شروع میکند از فیلمهای ترسناک خوشش آمدن (قبلا خوشم نمیامد مگر فیلمهای کلاسیک ترسناک مثل طالع نحس) سری Alien رو
هم گرفتم دیدم از چهارتا 2 و 4 را بیشتر حال کردم

7- مجله پاپیولار ساینس یه Book Club باحال داره که درباره مباحث مختلف عمومی مثل ریاضی و زیسیت و انفورماتیک و تئوری تکامل بهترین کتابهایی که میتونید بخونید رو براتو دستچین کردن و میفرستن من دارم پول جمع میکنم که یا اونو عضو بشم یا این که مال TED هست و بیشتر در باب خلاقیته (مال تد هم خیلی جالبه توی پنلی که کتابها رو انتخاب میکنن جف بزوس مدیر آمازون هم هست، امیدوارم کتابهاشون صحنه هم داشته باشه که پولم حروم نشه

8- من هنوز هم شبها که میخوابم به خودم میگم فردا روز بهتریه

Labels: