حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
موسیقی و روزمره
1- اتاقم را که بعد از مسافرت به قول همخانه ام شبیه خانه های ایتام شده بود تمیز کردم و کف اش را جارو زدم
ملافه ام را هم شستم
تختم بوی اوایل ازدواجمان را گرفته باز!!!

2- من هنوز نا امید نشده ام

3- پری Perry رفته ممفیس شرکت باز کرده
میگم خوب منم استخدام کن
میگه کجایی من پول ندارم خودمو استخدام کنم!!!

4- کلی گاوه رو یادتونه؟ (Kelly the Gaav) همون که میجر بود توی ارتش (فکر کنم بشه سرگرد)
یدونه کتاباش دست من مونده بود
بهش ایمیل زدم که آدرستو بفرست برای من کتابتو پست کنم
جواب داده؟ نیوجرسی
آقا من حسادتی کردم!!!
(تذکر مهم: نیوجرسی چسبیده به نیویورک)
آخه یکی نیست بهش بگه تو بیا گاوتو بچرون کجا رفتی آخه؟

5- رفته ام Sam's Club یک بسته پاستیل خرسی خریده ام
فکر کنم دو کیلویی هست
به دو دلار
من در بهشتم این روزها

6- تونی باتری اش خالی میشد
رفتم دیدم باتری 140 دلار است و من نداشتم که برایش بخرم
شیشه اش هم خراب بود و موتور برقی اش کار نمیکرد
اینروزها هر دو مشکل برطرف شده
هر چند شیشه اش هنوز درست نسیت
اما دیگر باز نمیماند و سوز نمیاید وسط کابین!
اولاد خوب موهبت بزرگیه !!!

7- این کارتون و موسیقی را شنیده اید، موسیقی اش رنگ عشق دارد!

8- به لطف خواهر نازلی سیبیل طلا، گنده لات عالم وبلاگستان فارسی ما این فیلم دفاعیات گلسرخی را هم دیدیم، یادم است توی اینترنت قبلا میفروختندش، حالا جمهوری اسلامی پخشش کرده!!!
(این سیبیل طلا هر چند خیلی لات است ولی گاهی چیزهای خیلی جالبی میگذارد در وبلاگش)


9- آقا این رادیو فردا روی اعصاب شما هم راه میرود وقتی که خبر پخش میکند؟ اینا اینقدر غلط قولوت (؟) حرف میزنند که آدم گاهی خیال میکند نکند تریبون نماز جمعه است
صبح میگفت دولت کانادا 18 نفر رو دستگیر کرده میانگین سنشون بین 18 تا 25 سال بوده!!! آخه این یعنی چی من نمیفهمم
من یاد اون حرف رفیقمون افتادم که گفته بود منشور اسلام سه ضلع دارد! ایمان و تقوا!!!

10- همین دیگه، التماس دعا

Labels: