حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
بازی وبلاگی
بیاین یه بازی راه بندازیم که هر کسی که وقتی نوشته های وبلاگ "از برکلی" رو میخونه حسرت میخوره که ای کاش انگلیسیش همینقدر خوب بود بیاد درست و حسابی اعتراف کنه

من موندم چطوری کسانی میتونن به این پیچیدگی و ظرافت انگلیسی بنویسن

به نظرم بر همه آنها که انگلیسی ادبی بلدند واجب است بیایند به مردم بگویند که انگلیسی اصولی را چگونه میشود آموخت. شوخی نمیکنم ما از انگلیسی چه میدانیم مگر؟

پینوشت توضیحی:
اینها همه به بنده بعد از خواندن چند صفحه اول کتاب Wealth of nations آدام اسمیت در کتابفروشی سر کوچه الهام شد

Labels:

9 Comments:
Blogger jeerjeerak said...
I wish I could!

but i didn't get how it relates to Adam Smith's, guess i have to go read its first pages again!

Blogger Nazy said...
Siamak Jan:

I am embarrassed and flattered at the same time! You are entirely too kind to me. I think when your young audience have lived as long as I have, they will have an even better command of the language! Thank you for the compliment my friend.

Blogger Unknown said...
manam hamin soalo daram!

Blogger مجید said...
تو که خوب مطالعه می‌کنی. وقتی داری مطالعه می‌کنی سعی کن به ساختارهایی که استفاده می‌کنند توجه کنی.

چندین باری دیدم که از فوربز لینک گذاشتی. این نشون می‌ده که برخلاف من خیلی سایت‌های خوبی رو مطالعه می‌کنی. اگر اکونومیست رو هم به فهرستت اضافه کنی٬‌ خیلی در ماجرا تأثیر داره.

Blogger نیما said...
در مورد کتاب خوندنت نوشته بودی راستش رو بخوای منم از این جور کتاب خوندن ها یا خوندن روزنامه های جلوی دکه ی روزنامه فروشی لذت می برم؟!!!در ضمن اگه راه و روش یادگیری انگلیسی رو یاد گرفتی ما رو بی نصیب نذار...
موفق و پیروز باشی

Anonymous Anonymous said...
جناب سیاه ادوارد گلابدوز
از تبریکت خیلی ممنون برادر
برای شما و تونی روزهای شادی آرزومندیم
ارادت
بایرام

Anonymous Anonymous said...
سلام. من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و لينكتون كردم چون از خوندن مطالب شما لذت بردم. انتظار لينك متقابل هم ندارم (البته اگه تمايل
داشتين با كمال ميل) اگه به وبلاگ من سر زدين و به هر دليل دلتون نخواست كه لينكتون اونجا باشه، فقط كافيه بهم بگين تا لينك رو بردارم.

مرسي.

Anonymous Anonymous said...
جیر جیرک جان والا انگلیسی برادر اسمیت برای من سخت بود. بابا دل ما را شما بیشتر نسوزان همان نازی خانم کافی است

Anonymous Anonymous said...
MED جان

لینکتو اضافه کردم ممنون از لطفت