حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
روز تولد
تمام شد، تولدم امروز بود


پینوشت:
نمیدانم چرا روز تولدم دلم میگیرد اینجا. آدم حس بدی میکند بزرگترین روز زندگی ات است آنوقت یک ایرانی هم نمیبینی. جالب است که اینجا گاهی دلت میخواهد ریخت یک ایرانی را هم نبینی بعد جلو چشمت اند همه بعد یک روز له له میزنی که یک ایرانی ببینی که به فارسی کمی باهاش خوش و بش کنی

میدانید، همه کسانی که دوستشان داری زنگ میزنند. اما هیچ کسی نزدیکت نیست. خیلی احمقانه است

میخواستم طبق یک سنت قدیمی باز بیایم بنویسم "خیلی وقت است که سکس نداشته ام، با امروز شد بیست و پنچ سال" گفتم بیخیال حد اقل امسال کمی عقلا رشد کنیم

سال گذشته خیلی اتفاقها افتاد. چالب است که زندگی آدم اینجا چقدر بالا و پایین میشود

از همه دوستانی که زنگ زدند یا اینترنتی تبریک گفتند ممنونم گاهی اوقات میمانم من چطور اینهمه دوست دارم

میدونید من فهمیدم که چرا از تلفن حرف زدن زیاد خوشم نمیاد خیلی وقتها میترسم که کسی رو که الان دارم باهاش حرف میزنم هیچوقت دبگه نبینم. خیلی وقتها هم تقریبا مطمئنم که دیگه نمیتونم ببینمش

امروز تقصیر یک کلاغ الاغ شد، خوابیده بودم و از شدت نور یک تکه پتو را کشیده بودم روی چشمم. این کلاغه اینقدر غار غار کرد توی کوچه نگذاشت ما بخوابیم. به لطف کروی بودن زمین هم (خدا لعنت کنه گالیله رو) دوستان ساعت 8 صبج به ما زنگ زده اند (اولیش بابام که الان اصلا یادم نیست چی گفت بهم)


خلاصه اینهم داستان روز تولد ما خدا رو شکر که به خیر گذشت

از فردا دوباره برمیگردیم به زندگی شاد و آرام گذشته

Labels:

23 Comments:
Blogger Nazy said...
Happy Birthday Siah! Gloom and doom, doom and gloom! What kind of talk is this for somebody who is young, excelling in his work and studies, and in love? I know you don't mean it! This is going to be great year for you, you will see, because here's wishing that it will be--full of red balloons, cakes, presents, and surprises, all year round! Be good.

Anonymous Anonymous said...
21mehr.comشهلا
درود بر تو دوست نازنینم
زاد روزت پیروز باد
زندگی شاد و پر از سرفرازی برات آرزو دارم
بله درسته من هم از روز تولدم خوشم نمیاد
اصلن نمیدونم برای چی باید جشن بگیرم برای یک سال پیر تر شدن؟
;)
.فدای تو و بدرود

Anonymous Anonymous said...
tavalod mobarak!negaran nabash,dige tavalodaye inja ham khabare khasi nist!

Anonymous Anonymous said...
تولدتون مبارک. به امید روزهای بهتر و بدون دلتنگی

Blogger Donya said...
تولدت یه عالمه مبارک..

Anonymous Anonymous said...
:-)

Anonymous Anonymous said...
تولدتون مبارک باشه :)
امیدوارم سال خوبی براتون باشه.

Anonymous Anonymous said...
چه غریبانه تو با یاد وطن می‌نالی
من چه گویم که غریب است دلم در وطنم!و
تولدت مبارک...و
راستش من خیلی روز تولدم را دوست ندارم اما شب تولد زمان خوبی است برای فکر کردن دلتنگ شدن و هزاران کار دیگه از همین جنس
این زیر هم یک نیم‌چه هدیه از طرف یک همزبان که می‌فهمه داری چی می‌گی
http://amirhomayoun.persiangig.com/music/Ahdieh/Ahdyeh%20-%20Tavalodat%20Mobarak.htm

Anonymous Anonymous said...
Happy birthdayetun mobarak bashe :d

Anonymous Anonymous said...
تولدت مبارک سیا جان
ایشااله یه روزی ببینیمت

Anonymous Anonymous said...
سلام سیا جان

تولدت مبارک!!!!

امیدوارم همیشه موفق و خوشحال باشی .

راستی چند ساله شدی؟

Blogger jeerjeerak said...
don't worry friend, it's not gonna come back for a whoooooooole year;)

Anonymous Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Blogger Unknown said...
تولدت مبارک! ربع قرنی شدنت مبارک :)

Anonymous Anonymous said...
salam
tavalodet mobarak eishala emsal be on chizahee ke 25 sal ndashty miresy negarn nabashe :p

Anonymous Anonymous said...
تولدت مبارک جناب سیا خان! خوش باشید

تولدت مبارك سيا جان! برات آرزوي برآورده شدن "افسانه هاي شخصي" زندگيت را دارم

Blogger نیما said...
تولدت رو،هرچند با تاخیر 2 روزه تبریک می گم.نمی دونم چرا گاهی درست عکس اون چیزهایی که می خوای یا انتظار داری اتفاق می افته؟!
موفق و پیروز باشی

Anonymous Anonymous said...
سیاه عزیز، به گمانم کمابیش می‌دانم چه حسی داشته‌ای؛ اما کاش بدانی بودنت -گرچه دور- برای آنها که دوستشان داری و دوستت دارند، چقدر ارزشمند است.

Anonymous Anonymous said...
سلام!این اولین باری بود که وبلاگتو میدیدم و این پستت بهم چسبید! تولدت مبارک

Anonymous Anonymous said...
سیا مک جان تبریک میگم با تاخیر البته خیلی هم دلت بخواد!
خیلیها دلشون تو اینروز میگیره و به نظر من نشون دهنده اینه که ما تو مسیر ارزوهامون هستیم ولی بهشون نرسیدیم.
برات ارزوهای خوب دارم پسر جان

Blogger Siah said...
نازی جان ممنونم. سال دیگه مطمئنا سال خیلی عالی ای خواهد بود

شهلا جان مرسی به هر صورت ما هم جشن گرفتیم برای جوونها

روژه جان ریرا جان راحیل جان نامی جان ممنونم به خاطر تبریک انشاالله تولد هاتون جبران کنم

شبیر جان شنیدم ممنونم. خیلی کوتاه بود ولی فوقالعاده بود

پردیس جان خیلی لطف کردید

پویا به صورت عمیقی مخلصیم

انانیمس جان شدم بیست و پنج سال همونطور که دوستان ذکر کردند

جیر جان خیلی ممنون فکر کنم باقی مطالب رو قبلا براتون نوشته ام

پدر از شما هم خیلی ممنونم ببخشید که کامنتتان را دیلیت کردم اطلاعات شخصی داشت داخلش

سانی جان ممنون دارم میرم برای نیم قرن به یاری حضرت حق

ا.ش جان ممنونم

بوی قهوه جان ممنون ما که افسانه های زندگیمون کار زیاد داره فعلا. اول باید گره هاشو واز کنیم

نیما جان دیر و زود نداره

انانیمس دوم ممنونم از شما هم انشاالله خیر از جوانی و شادابی تان ببینید شما

لوکادیوم جان وبلاگتو دیدم باحال بود

نرگس جان قدم رنجه کردی. من که به تک تک آرزوهام تا حالا رسیدم جز آرزوِ ظهور!!!!

Anonymous Anonymous said...
من شرمنده ام که اينهمه دير دارم تولدت رو تبريک ميگم، آخه تازه پستت رو خوندم، تولدت مبارک