حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
مرخصی استحقاقی

من نمیدانم چه مرضی است انسان بیاید و فیها خالدون زندگی اش را بریزد بیرون روی اینترنت، تازه افتخار هم بکند!!!

به هر صورت به عنوان کسی که به این مرض دچار است باید اعتراف کنم که من به چند ماه فرصت نیاز دارم که سر و ته زندگی ام را جمع کنم

حقیقتش را بخواهید زندگی ام را جمع کرده بودم و خیلی حال میکردم باش اما مثل فنری که با سر و تهش با تف هم آمده باشد یک هو در رفت و همه چیز خراب شد

الان دارم هر تکه را از جایی برمیدارم و میگذارم سر جایش مگر اینکه درست شود برای همین میخواهم چند ماهی فقط حواسم به زندگی ام باشد که دوباره گندش در نیاید.

حفیقتش را بخواهید به دوستانم که وبلاگ ندارند و به زندگی وبلاگدارها هم توجهی ندارند حسادت میکنم و میخواهم چند ماهی مثل آدم زندگی کنم. گاهی اوقات هم پیش آمده که از صاحب وبلاگی برای خودم بت ساخته ام و بعد که خودش را شناخته ام فهمیده ام که عجب آدم مستراحی بوده. به هر صورت میخواهم چند ماهی کمی واقعی زندگی کنم و بعد برگردم داستانش را اینجا بنویسم تا همگی با هم بخندیم


برای دوستانی که دنبال اسم و مشخصات واقعی من بوده اند این مدت، این نوشته را با اسم واقعی خودم امضا میکنم، تا ثابت کنم که میخواهم از امروز واقعی زندگی کنم

ارادتمند
ادوارد آلن گلابدوزان

Labels:

27 Comments:
Blogger Leva said...
احیانا ما که جزو بتهای شما نبودیم جناب ادوراد خان؟

Blogger jeerjeerak said...
Take it easy, bro. And enjoy your break:)

Anonymous Anonymous said...
salam
barat arzeoye movafaghyat mikonam ama rastesh doniaye birun hamchin behtar az doniaye einja nist baramon baz benevis va garna delemon tang mishe?\

Blogger Nazy said...
Salam bar Edward Allen:

Say what? No no no, my dear. Can't get out so easily! It isn't fair! You can't leave us! Was it me? Was it something I said? Ha ha, I doubt it, sounds more like you are tired of "behavin'!" Come on, Siah, be a good sport. It's not the same without you. You are not the most hyper-active blogger (haha, like me!) anyway. You write little but to the point, sweet, intelligent and funny. Please don't disappear. Thank you for taking this plea under consideration! Be good and please say you were only kidding.

Anonymous Anonymous said...
فکر نمی کنم نوشتن دوسه خط وبلاگ همچین هم گند به زندگی بزنه! حالا منو بگی شاید...شوشو از دست خوردن این همه اینترنت من ناراضیه اون دفعه هم گفت عمرا اگه شارزت کنم! منم که می میرم برم سرکوچه یه کارت اینترنت بخرم که روشو کم کنم .برای همین فکر کردم وفکر کردم ...اصلا میدونی فشار ابتکار میاره یادم اومد تو روزنامه یه عالمه اگهی درمورد این اینترنتهای هوشمند داره حالا دوماه دیگه گندش درمیاد....صورتک نیش باز....البته من فقط یکی دوتا وبلاگ نویس واز نزدیک می شناسم زیاد هم مستراح نبودن ....صورتک نیش باز....

Anonymous Anonymous said...
21mehr.comشهلا

عجب نامی داشتی و ما نمیدونستیم

;)

Anonymous Anonymous said...
taze ba webloget ashna shodam. matalebet jalebe. ie joorai latife!

Blogger Amir Hossein said...
salam Siyah
hoy in che nazari bood dadi? ostad mamanam kalamo mikane beshoone.
khob gharar shod to baram... beferesti. alanam ke dari miri

vali kare khoobi mikoni hich vaght khodeto be chizi adat nade adat khoob nist. hamishe har kari ke doost dari bekon na kari ke doost daran.

tatilat biya inja baham yakh bezanim. albate felan 23 24 daraje balaye sefre vaghti 70 daraje sard tar shod sedat mikonam biya ee

Anonymous Anonymous said...
besyar khorsandim ke inja ra kashf farmoodim !!!
oon ham bad az modatha dar twitter !
aghaye siah mesle marge aziz ... link shodi baradar !

Anonymous Anonymous said...
میگفتم که چقدر شکل خاندان ادوارد ها هستی ، پس بگو تو ادوارد النی
موفق باشی ادوارد

Anonymous Anonymous said...
تو هم رفتی کون لقت

Blogger yoota said...
با مرخصی شما موافقت ..... نمی شود !

Anonymous Anonymous said...
bazi vaghta zendegi name neveshtan michasbad edvard khan

Blogger مجید said...
دلمون برات تنگ می‌شه.

Blogger Amin said...
براي مرخصي رفتن، جايگزين معرفي كردي؟؟؟
;)

Blogger Nazy said...
Salam. And another thing: "estehghahi" does not mean "deserved." It means "paid" (earning your salary while on vacation) Which one did you mean?

Anonymous Anonymous said...
اسم واقعی قشنگی دارید !

Blogger Nazy said...
Dear Mr. Golabdouzan:

This letter serves to inform you that your vacation is over. You must return to your post immediately.

I miss your witty posts, Edward Jan. Be a good sport.

Anonymous Anonymous said...
هی ادوارد .. منم جو ... بگو کجا داری میری حالا که هی داره از اون بالا کفتر میایه؟؟

Blogger Nazy said...
Salam Edward Jan: Just a few words to say that I have been thinking about you. I will miss you at the Internet gathering. I'm really miffed you couldn't make it. I will look after matters for you, though. Perhaps at next year's conference. Be good.

Blogger Nazy said...
Siah:

Khoda begam chikaret nakoneh! Look how someone found their way to my blog, no thanks to you! Hee Hee Hee! Henceforth, next to Roza Montazami, Khastegari, and Pirashki Khosravi, this is what will bring me visitors! You better explain the concept to me quickly, then! Have a nice day, and here it is: "الگوریتم مورچه" . Be good.

Anonymous Anonymous said...
سلام کجا با این عجله تازه کمی همکار از آب در آمدیم باید عادت بکنی زندگی همینه بعضی وقتها باید به همه بدبین باشی تا خوش بینشون بهت ثابت بشه همه آدما اون جوری نیستند که ما تصور میکنم در هر صورت به قول فرانسه ربانها کوقژ داشته باش شجاع باش و نا امید نباش تا دیداری بعد

Anonymous Anonymous said...
har chand az ghadim migan : tark e aadat makon ke mojeb e maraz ast

Blogger After50 said...
باز گرد ادوارد باز گرد ، ما به نوشته های تو نیاز داریم
باز گرد ادوارد

Anonymous Anonymous said...
در جا پرستیده شد!
رودابه

Anonymous Anonymous said...
من كه اسم واقعيتو مي دونم
لو بدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
؟
:D

Anonymous babi lon said...
khak toooo sar naro mimiri haaa