حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
گزارش 2

دفاع با خوبی و خوشی تمام شد

چند تا عکس هم گرفته ام میایم اینجا میگذارم
سعی کردم اسم تزم را به سبک حداد عادل به فارسی ترجمه کنم
شد
"رفتار شناسی و شبیه سازی ریزانه های مکانیکی"

انگلیسی اش هست
"Full crappy analysis of MEMS microchips and some other additional bullshits"

از همه افرادی که قبل و بعد از دفاع تماس گرفتند بخصوص آنها که زحمت کشیدند و زنگ زدند ممنونم. همینطور کسانی که اینجا کامنت نوشتند نمیدانید چه حس خوبی بود خواندن آنهمه کامنت محبت آمیز ده دقیقه قبل از دفاع وقتی که انسان از اضطراب دارد بال بال میزند


من به محض اینکه بتوانم کمبود خوابم را جبران کنم میایم و اینجا مینویسم جزئیات را و با شهوانی ترین نوشته ها باز در خدمت دوستان خواهم بود

Labels:

20 Comments:
Blogger Amir Hossein said...
خوب مبارک باشه
خوش به حالت از طرف من هم بخواب
خواب با خیال راحت خیلی حال می ده
موفق باشی

Anonymous Anonymous said...
خوشحال شدیم یکی بالاخره فارغ شد. خدا قسمت کنه. این اسم تز شما کپی رایت داره؟ بدجور به تحقیق منم میخوره.

انار

Anonymous Anonymous said...
مبارک باشه...به سلامتی فارغ شدی!
شیرینی هم که ندادی

Anonymous Anonymous said...
مبارک باشه...به سلامتی فارغ شدی!
شیرینی هم که ندادی

Blogger رکسانا said...
هوار تا تبریک ... ( بوس و اینهاشو دیگه سانسور کردم)

Blogger Nazy said...
Congratulations Siah Jan! Good Going. I can't make out what your thesis was about, but I assume those "rizaneh's" are the same as those Moorcheh's with which you have cursed my weblog, where at least twice every month, some hapless Iranian comes looking for "Theory of Moorcheh," and finds silly old me and my ramblings about emotion, arts, and poetry! Sleep well. You have earned it my friend.

Anonymous Anonymous said...
خوب شد که عنوان پایان نامه را نوشتی ، حالا متوجه شدم که چی بوده قضیه
تبریک میگویم

Anonymous Anonymous said...
heyyy...they give you MS. for something called : crappy or bullshits?? :D
how cool they are, how professional you are ...

any way, congradulations on your graduation.its like going back home, licking icecream, listeting to a love song...its so sweet

Anonymous Anonymous said...
mobarake, va khosh be halet, ma ke hanuz avale rahim, ama az hamin defayiash darim mitarsim az alan. shoma be onvane yek inkare! tosiyeyi be javoonhayi ke ghadam dar in rah gozashtan nadarid?
:)

Blogger me said...
سیاه عزیز،
پایان این مرحله را بهت تبریک میگم.
من که نفهمیدم تزت در چه رابطه بود (با این واژه‌های علمی چندان مانوس نیستم) اما هر چه که هست، حتما خوب چیزی است!
موفق باشی

Anonymous Anonymous said...
تبريك ميگم. حيف شد كه پست قبلي رو دير خوندم نشد قبل از دفاع برات كامنت روحيه دهنده! بگذارم

Anonymous Anonymous said...
شدیدا تبریک عرض میکنم . خوب بخوابی !

Anonymous Anonymous said...
eyval eyvale eyval
بابا دمت گرم شما هم ديگه خارجكي شديا
داش سياه منتظره پست بعدي هستيما
داشت ارسلان

Blogger jeerjeerak said...
Congratulations Mr. Graduate:)

Blogger Unknown said...
Mobarak bashe:)

Blogger yoota said...
تبریککککککککککککککککککککککککککککک

امیدوارم خوابت ببره. امدیوارم دچار افسردگی بعد زایمان نشی ...

امیدوارم احساس خلا نکن!
موفق باشی اخوی...

Anonymous Anonymous said...
فکر می‌کنی الان نسبت قبل از دفاع واقعا چه تغییری کرده‌ای؟
چیزی بهت اضافه شده؟

ولی جدا از این حرف‌ها مبارک باشه.

Blogger Roozbeh said...
آقا تبریکات صمیمانه من رو هم بپذیر

Blogger Sadegh Jam said...
مبارکه
ایشالله موفقتر از این باشید

Anonymous Anonymous said...
مبارک باشه این دفاع موفقیت امیز شما خیلی وقته وبلاگ شما را میخونم ولی تا حالا کامنت نذاشته بودم خوشحال شدم شا باشی
عمران