حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
زندگی شاید گلی باشد...



دوستم میگفت: رئیس جمهورتون گفته شما توی ایران همجنسباز ندارید!
گفتم، راست میگه ما توی ایران فقط بچه باز داریم، خیلی هم داریم








پینوشت:
یک گل کوچک پیدا کرده بودم که سه تا برگ بیشتر نداشت. اینقدر بهش رسیدم براش پوسته گلابی و اینجور چیزها ریختم که بخوره و جون بگیره. امروز دیدم کلی روبراه شده و کم مونده میوه هم بده (عکس امروزش اینجاست)

به قول رهی معیری

زندگی شاید گلی باشد
یا که رودی در پس دشتی
یا پنیری نیمه شب
یا که گیسوی زنی در باد
یا همان ابری
که میاید به آرامی
،
یا نسیمی

آری آری زندگی شاید گلی باشد
،
روبراه


پینوشت دوم:
اگر اینورها زندگی میکنید احتمالا اسم رندی پاش را شنیده اید استاد دانشگاهی که تا چند ماه دیگر بیشتر زنده نیست چون سرطانش قابل درمان نیست. و تصمیم گرفته برای دانشجویانش حرفهایی بزند که از زندگی آموخته. میخواهد به آنها بیاموزد که چگونه به دنبال رویاهایشان بروند اگر میتوانید ویدیو ببینید خلاصه اش اینجاست و اگر متن اش را بخواهید هم اینجاست

پینوشت سوم:
در این وبلاگستان من هر وقت کامنت نوشته ام بعد اش به خودم گفته ام عجب گهی خوردم. والا میروم نظرم رو مینویسم بعد دوساعت بعد که میایم ببینم چه خبر است میبینم همه یک کامنت های نازگل و زیبایی گذاشته اند که من شرمنده میشوم و دلم میخواهم یک جوری کامنتم را پاک کنم. خلاصه تا چند مدتی میخواهم کامنت ننویسم

پینوشت چهارم:
من هنوز در مرخصی ام

Labels:

9 Comments:
Blogger jeerjeerak said...
What's your plants' given name?

Blogger me said...
چه شعر قشنگی! اما آیا این رو واقعا رهی معیری سروده؟

Anonymous Anonymous said...
مرخصي تموم شد؟

Blogger Amin said...
اس ام اسي كه پس از سخنراني محمود دستم رسيد:

استلن قزوين در پي اعلام آقاي احمدي نژاد مبني بر عدم وجود همجنس باز در ايران اعلام استقلال كرد
:D

Blogger Nazy said...
Salam. What a sweet plant that is! Thanks for putting your fruit peels in the pot! I think people who are capable of taking care of plants (especially men), are really special (I'm not one of them). I didn't realize Rahi wrote his poetry in that style!

What "nazgol" comments are you talking about? Who wrote them? You say you don't want to write your blog AND you don't want to leave comments, now? Because someone wrote you a comment which you percieved to be more a "bazdid" than a "did?" You are so sensitive and so hard on yourself and on us, Monsieur Golab! Whatever makes you happy, I guess. None of these decisions make me happy, I know that much. Be good EdGol.

Anonymous Anonymous said...
ادوارد آلن عزیز
در مورد فرمایش مستر پریزیدنت خیلی بده آدم شهرهای بزرگی مثل قزوین و شهرضا رو ایگنور کنه!!
درمورد اون گیاه هم اگر بخواهی حقیر میتونه کمکهای در مورد نگهداری و امور باغبانی بکنه
من یک ماه پیش رفته بودم پیش رهی مشغول سرودن همین شعر بود
در مورد کامنت هم ما کامنتهای شما رو همینطوری که هست دوست داریم لطفا سعی نکن عوضش کنی
و آخر اینکه روی سیکس پکها بیشتر کار کن مسافرت لاس وگاس نزدیکه
ارادتمند
بایرامعلی

Anonymous Anonymous said...
این بلاگ رولینگ که پکیده. گفتم یک سری بزنم ببینم این بچه کجاست. دیدم یک الطفاتی کردی. این گلت هم خیلی قشنگه. مواظبش باش.
مواظب خودت هم باش

Blogger Bahareh said...
ولی من به دوستم گفتم
ما همجنسبازامون رو
وقتی به دنیا میان
صادرشون می کنیم خارج
که بتونیم خیلی راحت نا دیده بگیرمشون
و احساس گناه هم نکنیم

Anonymous Anonymous said...
این ویدیو چقدر گریه دار بود؟
من موقع پریودم هم نبود ولی بغض کردم. من هم بچه بودم می تونستم رو دیوار اطاقم هرچی می خوام بنویسم اما هیچ...هم نشدیدم آخرش.
فکر کنم یاد خودم افتادم گریه ام گرفت.