حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
گزارش
در چند روزه اخیر سخت اوضاعم به هم ریخته بود. یک مشکل عجیب پیش آمده که بد جوری انرژی دارد میبرد از من و نمیتوانم راه حلی هم پیدا کنم. از طرفی هم دوستی گله به گله دارد روحم را مورد عنایت قرار میدهد و اعصابم را به هم میریزد گفتم اینبار هم به یاد جد بزرگوارم علی سکوت کنم شاید بعدها خودش بفهمد.

پینوشت:
فردا تز ام را دفاع میکنم

پینوشت دوم:
دوستی داشتم در دوران دانشگاه که میگفت از آنها که دشمنی شان هم مردانه است خوشم میاید، امروز همه اش به این فکر میکردم

Labels:

17 Comments:
Anonymous Anonymous said...
فارغ شدنت مبارک سیاجان
حس می کنم این فارغ شدن می تونه مرهمی بر همه ی اونچه که بهش میگی «اوضاع به هم ریخته» باشه
پویا

Anonymous Anonymous said...
سیاه عزیز امیدوارم بتونی تمام انرژیت رو تو این چند ساعت رو تزت متمرکز کنی ونذاری هیچ چیز بیهوده ای خدشه ای به این همه زحمتت وارد کنه.موفق و خوش باشی،از صمیم قلب

Blogger Unknown said...
موفق باشی جوون!

Anonymous Anonymous said...
موفق باشی

Anonymous Anonymous said...
این همه گفتی که بگی تز دکترا داریم اونم از خارجه...هی یی هییی ....این جهانخوار همه مغزهای ما رو فراری می ده بعد هم با دوستاشون دعواشون می ندازه!! موفق باشی از همه جهت

Blogger Siah said...
Just a quick note mahasta jaan,

Its not a PhD thesis (dissertation) its a masters thesis

If I was holding a PhD I would have had gotten married already :)

Blogger Nazy said...
Salam Siah Jan: Best of luck with your presentation. I hope all the angels look in on you and that you perform with flying colors. Get some rest and do your best. Good luck Siah Jan.

Anonymous Anonymous said...
سیاه گرامی ، مشکلت را به من بگو من برای همه مشکلات راه حل دارم آن هم به سبک ابتکاری ، شاید به دردت بخورد در ضمن آرزوی موفقیت میکنم برایت در دفاع از پایان نامه

Anonymous Anonymous said...
siah jane aziz...ayyy neveshtaneto dust daram,yani aaaay dust darama,manam mesle amu hasan (jesaratn) migam ke khoshhalm minevisi...baba cool down,halet khub mishe javun...thesis ham ok hast,negaran nabash,duset darim...ziad...va khoshhalim ke maghzet enghadr khub kar mikone va minevise,,,jedi...good luck with you thsis.

Anonymous Anonymous said...
GOOD LUCK!!

Anonymous Anonymous said...
good luck

Blogger دیوار said...
Good Luck'e shoma baashe

Anonymous Anonymous said...
ایشالا که خوب پیش رفته باشه. خبرمون کن. قبول که مطمئنم میشی. بعدش هم برو حسابی خوش گذرونی.

انار

Blogger ُ said...
آقا می ری دفاع برگشتن سر راه یه دو تا نون هم بگیر قول می دم این آخرین زحمتم باشه

Blogger ُ said...
یادم رفت شیرینی یاذت نره
شماره حساب بدم؟

Blogger Unknown said...
پس خبر دفاعت را بده. به شیرینی که نمی رسیم اما کلی خوشحال میشیم از خبرهای خوبت

Anonymous Anonymous said...
سیا جان تبریکات بسیار زیاد ایشاالله همیشه موفق باشی