حبه حرفهای روزانه
مینویسم که یادم نرود
برونسپاری به ایران - قسمت سوم
(اگر قسمت اول و دوم داستان را نخوانده اید یک نگاهی بکنید ولی در کل داستان این است که میخواهیم یک پروژه را که قرار است برود هند برای انجام شدن تلاش کنیم که بیاوریم ایران)

من از همه افرادی که تا حالا ایمیل فرستاده اند و نظر و پیشنهاد داده اند ممنونم. ما تاحالا بیش از چهل نفر پیدا کرده ایم که اعلام آمادگی کرده اند

من میخواستم خواهش کنم اگر کسی شرکت ایرانی را میشناسد که با شرکتهای آمریکایی در حجم کوچک کار میکرده به من معرفی کند. تا من تماس بگیرم باآنها حقیقتش این قضیه تحریم و اینها را من نمیفهمم که چگونه است. من مدارکش را از کسی گرفته ام ولی ایرادش اینست که مال زمان کلینتون است و من نمیدانم چقدر تا الان تغییر کرده است قوانین بنابراین ممنون میشوم اگر شرکتی در ایران یا آمریکا میشناسید که چنین کاری کرده یا تلاش کرده بکند برای من بفرستید شماره اش را (یا ایمیلش)

من برای همه (جز یکی دو نفر) باید حد اقل یک یا دو ایمیل فرستاده باشم. برای چند نفری هنوز جوابی نفرستاده ام و گفتم که با ایمیل دوم برایشان میفرستم. و از طرفی ببخشید که من یک متن را برای همه میفرستم چون تعداد زیاد است و من میخواستم شرح پروژه را همه داشته باشند

من یکی دو تا کتابی که مدیر این شرکت در زمینه برون سپاری معرفی کرد را از اینترنت گرفته ام و دفعه بعدی میگذارم اینجا برای کسانی که دوست دارند (خدا عمر بدهد به این مخترع اینترنت). اما این دفعه گفتم یکی از فایلهایی صوتی را که اینها به من داده اند را بگذارم اینجا که شما هم بشنوید و سطح انگلیسی تان را ارزیابی کنید به هر صورت قرار است همه این را بفهمند. اشاره کنم که این انگلیسی را بچه مدرسه ای اینجا میفهمد :)


Labels:

7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
از طرفی ببخشید که من یک متن را برای همه میفرستم چون تعداد زیاد است و من میخواستم شرح پروژه را همه داشته باشند

............khaili mobadi adabi nazy nazy

Anonymous Anonymous said...
تلاشتان قابل تحسین است

Blogger Unknown said...
ma ye Dr. aeedi dashtim ke projehaye shabake miavord az amrika, aval ye otagh too daneshgah sanati dashtan va bad ham raftan shahrake elmi-tahghighati esfahan. esme grooheshoon hast "sarv net".
fekr konam too daneshgah tehran ham Dr. Navabi ye hamchin karhayi mikard.

Blogger Mitra said...
man email zadam, amma hanuz javabi az shoma nagereftam.

Anonymous Anonymous said...
سلام به سيا كه اين همه تلاش مي كند.. خيلي وقت بود وبلاگ نخونده بوم.. ولي خيلي عالي بو... خسته نباشي برادر!

Anonymous Anonymous said...
salam
man khodam fekr mikonam betonam in karo anjam bedam man toye canada hastam va chon mikham ye kari konam ke ham toye khone basham, va ham ye komak kharj bashe mitonam ba har gheimati ke bashe kar konam.
aslan emkanesh hast?

Blogger Unknown said...
سلام
من یک سوال دارم از خدمتتون که نه به موضوع مربوط هست و نه خیلی نامربوط
من از طریق لاتاری برنده گرین کارت شدم و تا چند ماه میام آمریکا. من در محیط ماکرومدیا دایرکتور در حد نسبتا قابل قبولی برنامه نویسی میکنم. فکر میکنید توی آمریکا کمکی برای پیدا کردن کار بکنه؟ البته باید بگم ربطی به رشته تحصیلیم نداره. ممنون میشم راهنماییم کنید